پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
یک پیکره واحد برای توسعه زیست‌بوم خراسان

یک پیکره واحد برای توسعه زیست‌بوم خراسان

- 1402/12/27

نشست معاونین و مدیران پارک‌ علم و فناوری خراسان و پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد با حضور مسعود میرزائی شهرابی در محل پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این نشست که با هدف توسعه و انسجام زیست‌بوم فناوری و نوآوری خراسان رضوی برگزار شد روسای، معاونین و مدیران پارک‌های علم و فناوری خراسان و دانشگاه فردوسی مشهد به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در مسیر هم‌افزایی پرداختند.
مسعود میرزائی شهرابی در این جلسه، اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تیم جوان وی را مهم دانست و گفت: جوانگرانی در کنار استفاده از تجربه افراد پیشکسوت نشان داده است که توانسته اثرگذار باشد و حتما در ادامه مسیر انقلاب اسلامی نیز می‌توانیم افق بلندی را فتح کنیم.
وی افزود: دانشگاه فردوسی مشهد حتما در خدمت پارک‌های علم و فناوری استان خواهد بود و باید مسیر تولید علم را به مصرف آن برسانیم و با احصاء درست نیازها تولید علم را در راستای نیازهای کشور رقم بزنیم.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان و رئیس دانشگاه فردوسی در پایان تاکید کرد که هرسه مجموعه در قالب یک پیکره واحد حتما در افق پیش‌رو باید بیشتر همراه هم بوده تا مردم شهد شیرین فناوری و نوآوری را در سفره‌های خود حس کنند.

دانلود پیوست خبر
نرگس خنده رو نرگس خنده رو احمد باصری احمد باصری رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی ایمان شریعت ایمان شریعت مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان اعظم شریفی اعظم شریفی مازیار ناظران مازیار ناظران اکبر امینی اکبر امینی سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی علیرضا افتاده علیرضا افتاده ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد علی جاهدی علی جاهدی ابوذر امینی ابوذر امینی مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری سعید شجاعی کاریزکی سعید شجاعی کاریزکی یوسف یوسفی یوسف یوسفی محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی